REKLAMACJE
PROCEDURA REKLAMACYJNA:
-Dokładnie wypełnij i podpisz poniższy formularz reklamacyjny . Reklamacja bez załączonego ,, dokumentu reklamacji” nie może zostać rozpatrzona!
Adresat:
F.H.U.P. BLACHTEX KRZYSZTOF RAK
UL.MIKOŁAJA REJA 10/21
35-211 RZESZÓW
TEL: 882-918-202
[Wypełnia Reklamujący]
Nazwa odbiorcy:.....................................
adres e-mail:............................................
Tel:...........................................................
Adres dostawy:........................................
Oczekiwany sposób rozpatrzenia: naprawa/wymiana/zwrot
Nr. dok.sprzedaży:...................................
Data sprzedaży.........................................
Nazwa towaru:.........................................
Ilość reklamowana:..................................
Nr. rachunku do zwrotu należności (jeżeli inny niż rachunek z którego płacono):
…............................................................................................................................
Opis usterki:
…................................................................................................................................
…................................................................................................................................
…................................................................................................................................
….....................................
podpis i data
-jeżeli nie masz możliwości wydruku, przygotuj własnoręczny opis reklamacji, wzorując się na oryginalnym formularzu.
-Wyślij reklamowany produkt wraz z formularzem na adres firmy : F.H.U.P. BLACHTEX KRZYSZTOF RAK ,UL.MIKOŁAJA REJA 10/21 ,35-211 RZESZÓW
-Sprzedający dokona oceny zasadności reklamacji w czasie do 14 dni roboczych i powiadomi o sposobie jej dalszej realizacji.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupującym:
-dokona naprawy towaru
-obniży cenę reklamowanego towaru, albo
-zwróci cenę towaru
Reklamacje uważa się za zasadną, jeżeli towar:
-posiada wady fabryczne
-został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Kupującego
-jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem
Ważne:
-Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną
-Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług pocztowych z opcją „ potwierdzenie nadania ''i'' paczka polecona”.
-Prosimy o niewysyłanie do nas paczek ''za pobraniem'' – nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.
Pozostałe informacje:
JAK BEZPIECZNIE ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ?
Przy kurierze:
-Sprawdź wygląd opakowania. Folia i karton nie powinna posiadać przetarć, wgnieceń lub dziur. Każda przesyłka jest zabezpieczona taśmą z logo WWW.TANIEPARAPETY.PL- taśma powinna być nienaruszona.
-Jeżeli stan przesyłki nie budzi Twoich wątpliwości-podpisz list przewozowy.
-Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, umieść stosowną informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera- ma obowiązek zaczekać.
-Otwórz paczkę i sprawdź jej zawartość. Jeżeli masz zastrzeżenia do stanu produktów lub zgodności z dokumentem sprzedaży zażądaj sporządzenia protokołu szkody. Jest to warunek konieczny do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego. Dopilnuj wypełnienia wszystkich pól protokołu, masz również prawo wpisać własne uwagi, nawet jeśli będą sprzeczne z informacjami wpisanymi przez kuriera.
PROSZĘ DOPILNOWAC ABY KRZYŻYKI BYŁY W ODPOWIEDNIM MIEJSCU WZÓR W JAKI SPOSÓB MA BYĆ WYPEŁNIONY PROTOKÓŁ SZKODY PONIŻEJ
PRZY BŁĘDNIE WYPEŁNIONYM FORMULARZU SZKODY REKLAMACJA MOŻE ZOSTAĆ ODRZUCONA
-Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera ( tel: 882-918-202 lub e-mail: biuro@parapetystalowe.pl)
Po odjeździe kuriera:
-W przypadku gdy przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe przewoźnika:
Skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji. Twoje zgłoszenie zostanie przyjęte i zostaniesz umówiony na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
-Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera ( tel: 882-918-202 lub e-mail: biuro@parapetystalowe.pl)
WNIOSKI REKLAMACYJNE PRZYESYŁAMY NA ADRES biuro@parapetystalowe.pl